lauantai 4. joulukuuta 2010

Hip hei!

Tästä se siis lähtee, pitkään olen pähkäillyt oman meikkiblogin alottamista ja nyt päätin tarttua härkää sarvista.

Olen siis 28-vuotias nainen Helsingistä, teinistä asti olen surutta tuhlannut huuurrjat summat meikkeihin.  Jo pidemmän aikaa olen haaveillut opiskelevani maskeeraajaksi, tällä hetkellä työskentelen nimikkeellä fillarinkorjaaja :D Aika kaukana ovat nykyinen ammatti ja (toivottavasti) tuleva ammatti toisistaan.
Kotona kaaosta pitää yllä  2 lasta, pienoinen eläintarha ja avomies.

Blogiin tulen postailemaan enimmäkseen kaikenlaisia meikkailuja, mistä milloinkin satun saamaan inspiraation, voi olla että mukaan voi lipsahtaa postauksia toisista rakkaista harrastuksista eläimistä ja leipomisesta.

Tähän taidan tuupata jokusen kuvan aikaansaannoksistani.


1 kommentti:

  1. Toi pinkki-musta on musta ihan törkysen hieno (on noi muutkin, mutta toi on sellanen että voisin oikeesti kuvitella kulkevani kaupungilla noin ihanassa silmämeikissä).

    Mä voin olla sun harjotuskappale jos tarviit koekaniineja <3

    VastaaPoista